Oszuści internetowi nadal nie odpuszczają. 36-letnia suwalczanka chciała sprzedać spódnicę, a straciła ponad 1.200 złotych.
Do suwalskich policjantów zgłosiła się 36-latka, która została oszukana podczas sprzedaży w Internecie. Z jej relacji wynikało, że zamieściła na portalu aukcyjnym ogłoszenie o sprzedaży spódnicy.
Już po chwili, za pośrednictwem komunikatora, skontaktowała się z nią osoba zainteresowana kupnem. Przesłała link „ułatwiający” przelanie pieniędzy bezpośrednio na konto. Mieszkanka Suwałk po kliknięciu w link została przekierowana na stronę, gdzie wybrała swój bank. Następnie, myśląc, że jest na stronie swojego banku, w miejsce do logowania wpisała login i hasło. W ten sposób dała oszustom dostęp do swojego konta.
36-latka zorientowała się, że padła ofiarą oszustów, kiedy otrzymała sms z informacją, że do obsługi jej konta przypisano kolejne urządzenie mobilne. Zanim zablokowała konto oszuści zdążyli wypłacić 1.200 złotych.