Do suwalskich policjantów zgłosiła się kolejna oszukana suwalczanka. Kobieta myślała, że pomaga córce, której zepsuł się telefon.
W środę (27 marca) do suwalskich policjantów zgłosiła się do nas suwalczanka, która została oszukana metodą „na dziecko”. Kobieta z nieznanego numeru otrzymała wiadomość SMS, z której wynikało, że jej córka ma problemy ze swoim telefonem i potrzebuje przelewu na kwotę 2.900 złotych, aby kupić sobie nowy smartfon. Następnie rozmówca poinstruował pokrzywdzoną, by kontaktowali się przez popularny komunikator internetowy.
Podczas konwersacji osoba podszywająca się pod jej córkę napisała, że telefon niefortunnie wpadł jej do wody i poprosiła o przelew pieniędzy na nowy. Kobieta, myśląc, że pomaga dziecku, wykonała przelew nie zwracając uwagi na to, że podane dane nie dotyczą jej córki. Dopiero następnego dnia suwalczanka skontaktowała się z córką i dowiedziała się, że została oszukana.