Radny Kamil Klimek zwrócił się do prezydenta Suwałk z interpelacją, w której proponuje rozważenie utworzenia w Centrum Handlowym Plaza punktu obsługi mieszkańców miasta, pełniącego również funkcję Miejskiego Centrum Informacji.
Zdaniem radnego taki punkt ułatwiłby mieszkańcom załatwienie spraw urzędowych, które mogliby połączyć z realizacją innych codziennych obowiązków takich jak np. zakupy.
Kamil Klimek uważa również, iż należałby dostosować godziny funkcjonowania takiego punku do potrzeb mieszkańców, którzy obecnie chcąc załatwić swoje urzędowe sprawy często muszą korzystać z urlopów. Zdaniem radnego taki punkt powinien funkcjonować nie w godzinach jak ratusz, a w godzinach 9:00-17:00 lub 10:00 – 18:00.
W interpelacji radny wskazał, iż w punkcie w C.H. Plaza można by umożliwić m.in. wypełnienie i złożenie wniosków i deklaracji, wyrobienie Karty Dużej Rodziny, Suwalskiej Karty Mieszkańca, Karty Seniora, czy też zagłosować w ramach Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego.
Zdaniem Kamila Klimka uzupełnieniem takiego punku mogłoby być Centrum Informacji Turystycznej Suwalszczyzny.