Pod koniec kwietnia radny Kamil Klimek zwrócił się do prezydenta Suwałk z interpelacją, w której zaproponował rozważenie utworzenia w Centrum Handlowym Plaza punktu obsługi mieszkańców miasta, pełniącego również funkcję Miejskiego Centrum Informacji.
W odpowiedzi prezydent Suwałk poinformował, iż w remontowanym budynku urzędu przy ulicy Noniewicza 71A zaprojektowano kilkustanowiskową salę obsługi interesanta, więc organizacja kolejnego punktu obsługi w centrum handlowym, który byłby oddalony tylko o około 700 metrów od nowo powstającego przy ulicy Noniewicza, wydaje się niecelowym. Dodatkowo władze Suwałk oszacowały, iż koszt organizacji takiego punktu to wydatek rzędu 135-195 tysięcy złotych.
– Chciałbym również podkreślić, że po złożonej interpelacji przez lokalne media, w
tym również społecznościowe, przetoczyła się dość duża dyskusja na temat tego pomysłu. Po przeprowadzonej analizie umieszczanych przez mieszkańców wpisów zarówno w postach pod artykułami prasowymi, czy na platformie facebook zauważyliśmy, że ten pomysł nie spotkał się z aprobatą suwalczan. Większość mieszkańcy naszego miasta uznała, że takie działanie jest ich zdaniem niepotrzebne, a środki które były przeznaczone na ten cel można by wydać w inny sposób – poinformował Czesław Renkiewicz, prezydent Suwałk.
Prezydent Suwałk poinformował, iż uruchamiając działanie sali obsługi przy ulicy Noniewicza, zostanie wzięte pod uwagę wydłużenie czasu pracy urzędu do godziny 17.00 lub 18.00.