Macademian Girl odwiedziła jeden z suwalskich sklepów z odzieżą używaną . Powodem jej przyjazdu były nagrania do programu telewizyjnego pt. „Królowe second-handów”.
Sklepy z odzieżą używaną cieszą się dużą popularnością wśród Polaków. Ubieranie się w nich jest postrzegane nie tylko, jako coś przystępnego na każdą kieszeń – nierzadko jest też decyzją świadomego konsumenta umotywowaną etycznymi bądź prośrwiskowymi przesłankami. W second-handzie można też znaleźć coś oryginalnego, innego niż propozycja z sieciówek. Widzowie telewizji Lifetime zobaczą niebawem, w jaki sposób uczestniczki programu poradzą sobie z presją czasu i tematem zadania, aby stworzyć zwycięską stylizację za niską cenę.
Tej jesieni firma medialna A+E Networks zrealizuje pierwszy polski program w historii telewizji Lifetime pod tytułem „Królowe second-handów”. W każdym odcinku tej modowej serii dwie uczestniczki będą rywalizować ze sobą na najlepsze kreacje. Program poprowadzi jedna z najpopularniejszych polskich blogerek modowych Tamara Gonzalez Perea – Macademian Girl.
„Pomysł programu to odpowiedź na społeczny trend, jaki wytworzył się w ostatnich latach, wśród kobiet – poszukiwaczek wyjątkowych, oryginalnych ubrań, za niewielkie pieniądze. „Królowe second-handów” to program skrojony na miarę dzisiejszej fashionistki – kobiety świadomie kształtującej uliczną estetykę i zmieniającej sposób myślenia o sklepach z odzieżą używaną. Zdecydowaliśmy się pokazać ten świat od kulis, aby zwrócić uwagę widzów na to ciekawe zjawisko” – mówi Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.
Pierwszy odcinek już 10 października o godzinie 22:00 w telewizji Lifetime.