Zespół Pieśni i Tańca „Suwalszczyzna” odniósł kolejny sukces. W głosowaniu internautów w Plebiscycie Podlaska Marka Konsumentów zespół zajął pierwsze miejsce, pokonując dwudziestu innych kandydatów do nagrody.
Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów, organizowany nieprzerwanie od kilkunastu lat i niezmiennie cieszący się dużym zainteresowaniem regionalnych producentów i konsumentów. Podlaska Marka to przegląd nowych rozwiązań, trendów, smaków to ranking pokazujący, co w ostatnim czasie w nas zachwycało i zaskakiwało w naszym województwie.
Dziś (3 kwietnia) w nocy zakończyło się głosowanie w tegorocznej edycji konkursu. Najwięcej, bo aż 3017 głosów internautów w konkursie otrzymał Zespół Pieśni i Tańca „Suwalszczyzna”. Drugie miejsce zajęła Grupa produktów Naturalnych Spółdzielni Mleczarskiej w Łapach otrzymując 2886 głosów. Na trzecim miejscu podium znalazły się Psacery, czyli miejskie spacery ze schroniskowymi psami ze Schroniska dla Zwierząt w Białymstoku, które otrzymały 1163 głosy internautów.
ZPiT „Suwalszczyzna” tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów odbierze 24 kwietnia podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku.