Po wskazaniu komisji, sondzie internetowej i konsultacjach z uznanymi grafikami prezydent Suwałk podjął ostateczną decyzję w sprawie wyboru logo, które będzie promować przyszłoroczny jubileusz 300-lecia Miasta Suwałki.
Logo, które wygrało konkurs jest pracą, którą pierwotnie wskazała jako zwycięskie komisja powołana przez prezydenta Suwałk. Czesław Renkiewicz postanowił jednak, że ostateczną decyzję podejmie po przeprowadzeniu sondy internetowej oraz konsultacjach z profesjonalnymi grafikami i artystami.
Niestety, wyniki głosowania internetowego, które miały być podpowiedzią, nie były miarodajne ponieważ po analizie oddanych głosów stwierdzono, że w wyniku pominięcia zabezpieczeń sondy doszło do manipulacji ostatecznym wynikiem. Z kolei artyści, z którymi konsultował się prezydent zasugerowali, by właśnie logo Marcina Gwiazdowskiego było wizytówką 300-lecia Suwałk – co jest zbieżne z werdyktem komisji oceniającej projekty.
Zwycięskie logo ulegnie jeszcze delikatnej korekcie i zostanie ono opublikowane w ostatecznej wersji już w najbliższym czasie.
Zwycięskie logo zostało zgłoszone do konkursu przez suwalczanina Marcina Gwiazdowskiego, który tworzeniem grafiki zajmuje się zawodowo. Współpracuje m.in. z Teatrem Narodowym w Warszawie, jest autorem projektu i ilustracji do wydawnictwa „Suwalskie limeryki latem 2007-2017”; działa w tandemie z projektantką Kamą Schinwelską, tworząc Studio ELIPSY, które w 2018 roku zostało laureatem konkursu Polish Graphic Design Awards i zdobyło nagrodę główną w kategorii plakat użytkowy oraz wyróżnienie w kategorii identyfikacja uproszczona.